
Som i kan se er der en baby venus i potten til venstre. Min spørgsmål er om jeg skal plante den om eller lade den gå i vinterdvale, hvis den altså kan tåle det?
Den danske side om kødædende planter
by benja 10 Comments

Som i kan se er der en baby venus i potten til venstre. Min spørgsmål er om jeg skal plante den om eller lade den gå i vinterdvale, hvis den altså kan tåle det?
Alt tekst og billeder tilhører
Koedaedende-planter.dk
og må ikke kopieres uden tilladelse.
© copyright 2011-2015